Special special

Whenever I feel special I feel summer, I feel you.

De ce avem nevoie de poze frumoase, cu mâncăruri idealiste, cu hăinuțe extravagante și locuri în care doar plănuim să ne petrecem vacanțele, ca să ne motiveze?

Eu una sunt adepta site-urilor gen Weheartit sau Tumblr care au o varietate extraordinară de fotografii dintr-acestea din care mai postez și eu aici. Și le dau reblog și le dau inimioară și mă uit și mă holbez iar inima mea se face mică mică pentru că așa le-aș vrea și eu pe toate. Ei, asta îmi face mie bine sau mai puțin bine? Să mă uit mereu peste ele cu o dorință arzătoare de a le avea pe toate și totuși să mă culc cu gândul că aberez.

Dar sigur că aberez…Eu trăiesc ceva mai frumos decât în pozele astea. Eu trăiesc dragoste, trăiesc haos frumos aranjat, trăiesc agitație și miraj. De să am eu nevoie de pozele voastre?

Doar de design.

Leave a comment